söndag 23 augusti 2009

Jobbhelg

Från i somras när vi träffade fem dagar gamla igelkottsungar!


Jag har jobbat hela helgen med Malin och det har gått jättebra!
Mika har varit så duktig och inte sagt ett knyst när hon har suttit ensam på kontoret! Hon har verkligen vuxit och slutat vara så valpig.


Nu är jag ledig i två dagar men måste till jobbet ändå. Glömska klumpedunsHenrietta glömde kontokortet i arbetsbyxorna och måste hämta det lagom till löning på tisdag. Sen måste jag hämta min mobil som jag har glömt hemma hos mamma och pappa också. Eller det blir hemma hos mamma eftersom pappa flyttar till slöinge idag! Han ska börja sin nya skola! Spännande, han blir äldst i klassen, han är född 57 sen är det en som är född 60 och resten är från 80-talet.
Jag önskar honom stor lycka på den nya vägen i livet!



För övrigt, om någon vet något bra man kan äta för att få bättre minne så vill jag gärna veta. Senaste tiden försvinner saker nästan varje dag vilket inte är likt mig...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar