onsdag 5 maj 2010

Kuggade

All right. Jag hade tänkt chilla lite och börja leva igen men kuggade såklart uppkörningen. Först va tanten ganska sur och sen vaknade jag och kände mig som skit. Helt svullen hals och en vagel i ögat. Jag var seriöst så nervös så mitt kopplingsben HOPPADE! Jag fick helt klart godkänt på backning runt hörn och att följa vägskyltar men blev kuggad eftersom jag rullar fram till väjningsplikt och övergångsställe istället för att klart och tydligt visa att jag tänker låta personen gå över eller väja för bilen. Sen höll jag på att köra på en katt vilket jag känner att jag kanske inte kunde påverka så mycket. Sen hade jag en stor lastbil framför mig på motorvägen som gjorde att jag missade en bil med motorstopp, jag hann se den och saktade ner men någon sekund för sent tyckte hon. Hon va för övrigt riktigt taskig och var inte det minsta ödmjuk.
Nu är det bara att göra om ett en gång till......

1 kommentar: