söndag 17 januari 2010

Frukost

Jag har lekt lite med vår nya kamera, är verkligen inte bra på att ta kort så det var väldigt svårt...


Den här ändrade jag ljuset lite på, den blev bäst tycker jag...


Den här är tagen med auto, helt fruktansvärd!!!!

Nu har jag upptäckt hur man lägger upp flera bilder samtidigt! Mycket smidigare, blir så glad när man hittar funktioner man har saknat.
Gårdagen var lugn och mycket mycket trevlig. Anna gav mig mycket inspiration till kommande terrariebygge. Om man inte har något intresse av djur eller jobbar med djur så var nog gårdagen världens tråkigaste kväll. Ämnen vi tog upp: vargjakt och vargarna på skånes djurpark, varghybrider, illeruppfödning, Cesar Millan, terrariebygge, bananflugeodlingar, mjölktänder, kastrering, hundklubbar och massa massa annat. Det var lite av Annas kollegor från roslagstulls djurklinik där blandat med spångagänget, rikltigt bra blandning faktiskt.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar