tisdag 16 mars 2010

Modell för en dag

Idag var jag och Nisse och tog kort hos en fotograf. Det var Nisses mamma och syrra som va där förra veckan och tog ett jättefint kort. När vi satt där i väntrummet och kollade i fotoböckerna såg vi massor som tog kort med sina hundar, det ville vi me göra. Tur att vi hade hundarna i bilen så det gick snabbt att hämta dom för annars hade nog inte korten blivit så fina. 1200 kronor betalade vi för dessa tre bilder. Skamligt dyrt egentligen. Jag ger hellre mina pengar till Hillevi som tar fantastiska bilder. http://www.schnauzerstugan.com/
(Bilderna är klickbara)

Mina hjärtan var fantastiska framför kameran!

Mika var nervös och ville bara pussas och pussas!


Jag blev rejält sminkad vilket var riktigt roligt. Den här bilden kommer säkert att förstoras och hamna på väggen.


Hundmötet som jag skrev om tidigare gick strålande. Ett bråk då vi blev lite rädda men det var över på två sekunder, sen var det bara lek och lek.


3 kommentarer:

  1. Men ååååh va fina ni är :)

    SvaraRadera
  2. Du är vacker som en dag och Nisse är fin som snus. Hundarna äger... Fast... dina underbara klotrunda barnaögon borde ha framhävts mer - dom är du i kvadrat!

    SvaraRadera