måndag 1 mars 2010

Snö

Jag har fortfarande inte hört någonting från kolmården. Magen säger bara nejnej men jag kan inte ljuga om att jag verkligen hoppas...
Körlektionen idag var ett fiasko eftersom snön låg som lera, jag fastnade så körläraren fick trycka på pedalerna och jag styrde. Själv var jag helt arg, jag klarar mig själv!
Jag har svårt att lära mig nya saker eftersom att jag redan tycker att jag kan allt. Dåligt tålamod gör att jag ofta ger upp och låssas att jag kan. Men med körkort kan man inte låssas. Jävla skit.
Lektion igen imorn, och på torsdag. På fredag ska jag lära mig att det är farligt att ta droger när man kör bil. Tydligen måste man gå en kurs om det.
Kanske lika bra att jag flyttar in på den där körskolan.....

2 kommentarer:

  1. Henrietta - du är bäst även om du inte får jobbet på Kolmården (Kålmorden ;o)

    Ha ha - Herietta kan däremot inte köra bil - ho ho!

    SvaraRadera
  2. Och nej... *visslar* jag har inte just fått 2 400 kr i fortkörningsböter och jag har verkligen inte tillbringat hela j*a dagen till att gräva fram bilen ur gräsmattan... ;o)

    SvaraRadera