tisdag 15 juni 2010

Fan för den här dagen

Idag kommer jag till jobbet och parkerar bilen och en jävla idiot skriker på mig "flytta bilen för i helvete"....Eeeh, ursäkta sa jag. Vi dividerade lite och han var väldigt oförskämd. Men jag flyttade bilen. Väl inne på cirkus möttes vi igen och hade exakt samma bråk fast den här gången sa jag att det spelar ingen roll var jag parkerar min bil för så otrevlig som han var är man bara inte. Fick reda på senare att han tydligen är en viktig person som har han om alla internationella konsertbokningar. Vissa människor tror att dom äger allt och alla och det klarar jag inte av. Bråket slutade med att jag sa "du är jävligt otrevlig, jag är jävligt otrevlig, vi gillar inte varandra, längre än så här kommer vi inte"...Då vart det tyst på honom.....

Andra bråket var med en bartender som tyckte att han kunde sätta sig inne i trappen i salongen och äta sin macka och dricka läsk samtidigt som han kollade på lite konsert. Jag körde snabbt ut honom och sa att det inte var nån jävla lunchrestaurang därinne och han blev arg som ett bi. Jag skrek att det var det dummaste jag har varit med om och han skrek tillbaka att jag inte längre har personalrabatt i baren. Herregud...

Jag är verkligen inte omtyckt idag....

Idag älskar jag bra chefer som ställer upp för mig!

1 kommentar:

  1. Trots en SÅN dag så blir man i alla fall glad åt din nya design här - jättefint!

    SvaraRadera