söndag 28 juni 2009

Den nya valpen

Så här ser mammans och pappans nya hund ut.
Enligt min åsikt är det alldeles för snabbt att skaffa en ny hund och att dom dessutom tänker döpa den till Bisse är ju inte klokt. Men både mamman och pappan är över 50 år och bestämmer helt själva över sina liv och beslut.
Hunden är köpt och namnet är faktiskt inte helt bestämt än. Jag tycker Wille och jag tror kanske att jag kan övertala dom till det.
Han är så söt, jag blir helt valpsugen. Min egna valp är mest trotsig och inte alls intresserad av att pussa och gosa med mig, hon vill mest bita, skälla och jaga fåglar....
Är just nu inne i ett frenetiskt kurssökande på internet. Verkar som att bara hundens hus har kurser under sommaren, synd bara att dom är så dyra....

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar