måndag 20 juli 2009

Dåligt samvete

Jag har inte uppdaterat på länge men det är smällar man får ta.
Ska försöka bättra mig.
Jag har varit flera gånger hos min hudtant och hon har förstört mitt ansikte. För att se ljuset ur tunneln har jag har gett mig en present. Jag har varit nära på att ge upp och för att inte göra det eftersom jag vet att det kommer vara värt det i slutet har jag bokat tid för en skön ansiktsbehandling.
Det blir hudanalys, portömning, ansiktsmassage, ansiktsmask och plockning av ögonbryn. Jag har nog en 30-40 plågsamma gånger kvar att gå innan jag är färdig men jag behöver lite uppmuntran på vägen.

Jag har även varit på landet och bråkat lite med min moder. Problemet mellan Mika och Bosse (som inte alls existerade enligt min mening) har nu flyttat över till Frazze. Jag tänker inte sitta här och älta och gå igenom tusen olika metoder att uppfostra hundar på men jag kan säga att jag och mamma inte alls tänker lika och det slutade med att Frazze fick bo på hunddagis över helgen...
Men söt va han iallafall....

Vi lämnar förra veckan och går vidare till denna händelserika vecka! Dagen började med polisanmälan och en timmes telefonprat. Någon har under helgen klippt upp en del av staketet till våran friflygningsvoljär på skolan. INGENTING ÄR STULET ELLER SKADAT förutom staketet.
Jag kände att det enda rätta var att polisanmäla ifall någonting skulle hända igen.
Lite läskit ändå, det kan vara allt ifrån slynglar till någon som inte gillar våran djurhållning till nån som var sugen på lite käk. Troligtvis har den som försökt ta sig in stött på en låst dörr och gett upp. Jag hoppas det iallafall....
Våran fantastiska vaktmästare hade fixat stängslet innan klockan nio imorse! Han e grym!


Slutligen vill jag bara säga att sommarpersonalen är jätteduktiga och jag har verkligen kul på jobbet.
Men Hillevi, det är inte sig likt utan dig!!!!!
Hoppas du har en fantastisk semester men det ska bli så roligt att ha dig tillbaka på jobbet igen. Och jag ser fram emot att träffa Henrietta, Henritvåa och Henritrea!!!!
Självklart ser jag fram emot att träffa dom andra tjejerna också!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar