tisdag 10 november 2009

Hundpromenad

Ni skulle sett Frasse, 1 kg, som skällde ut Athena, 47 kg, idag....

Natten till idag har jag knappt sovit någonting. Axlar och rygg värkte så hela munnen gjorde ont (mycket märkligt, jag vet). Smärtan håller i sig även idag och jag går hela tiden och försöker fokusera på andningen och slappna av i käkarna vilket är mycket svårt. Annie var här och gick hundpromenad med mig (supertrevligt) och jag fick låna en magsele som man kopplar på kopplet på. SÅ BRA!!!!!!Mina axlar fick slappna av och jag tvingades använda rösten istället för att rycka i kopplet. Ingen kan bli nöjdare, nu känner jag att det går framåt.

Nu känns det som att jag har fått tillbaka massa tålamod igen. Så brukar det iförsig bli efter att jag har pratat med Annie, oavsett om det är om hundar eller Owesar eller vad som helst.

Nu ska jag gå och ta hand om Nisse som har fått svinsjukan....

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar