torsdag 17 september 2009

Hillevi är så vis

Hillevi sa till mig igår att hon önskade att jag skulle komma till ro på jobbet innan jag slutar i december. Jag fnös och sa att jag jobbar inte så.
Men den där Hillevi, hon sätter sig på hjärnan hon. Självklart har jag inte kunnat sluta tänka på det hon sa och nu har jag nog tänkt klart. Sista tiden på spånga tänker jag BARA HA ROLIGT!
Jag har ju sagt hela tiden att jag bara är vikarie och inte vill lägga mig i, nu tänker jag vara det också. Får jag jobbet på cirkus har jag bara två månadet kvar på spånga (annars tre). Varför ska jag röra runt och skapa massa problem???Det överlåter jag till Annie när hon kommer tillbaka ;)...

I låten sjunger hon att vinnaren är Veronica Maggio. Jag brukar lyssna på den och peppa mig själv, perfekt i hörlurarna på en rask promenad eller som nu när jag behöver tagga till på livet lite. Bästa citatet i låten är: "inget hade varit möjligt utan mig". Låssas att hon sjunger Henrietta Seward istället så blir låten mycket bättre!!!!


2 kommentarer:

  1. Hon är mycket klok den dära Hillevi. Tycker din inställning att bara ha det gött låter super :) KRAM

    SvaraRadera
  2. Hon är mycket klok den där Henrietta också..

    SvaraRadera