söndag 13 september 2009

Ny vecka!

Mika fyller så mycket som 10 månader idag!
Hon har redan börjat matvägra det nya fodret som hon gillade så mycket i början....Inte bra, men jag är envisare än vad hon är.
Det som stör mig är att man måste blöta fodret så om hon ratar det måste jag slänga allt i papperskorgen. Jag är alldeles för snål för att hon ska kunna rata maten.

Mamma ringde för en halvtimma sen och sa att jag blev med Frasse. Jag har tjatat och tjatat om att få vara hundvakt och nu är hon påväg hit med honom. Lite kort varsel men kul ska det bli!!!!!
Mika kommer bli så glad över att få lite sällskap och han kommer bli helt slut av allt juckande, hoppas mamma tar bort bollarna på honom snart...

Denna vecka är jag helt ledig från cirkus! Känns som jag kan göra vad jag vill men jag ska försöka ta det lugnt. Och nu har jag ju två hundar att ta hand om också!


Jag vet att jag har vart dålig på att uppdatera bilder, ska bättra mig! Och uppdatera oftare, har ju massa tid över i veckan!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar