söndag 27 september 2009

Mitt liv är jobb

Jag har haft en tuff vecka. Expoveckan är över och som alltid blev det bra till slut.
Jag har räknat mina timmar och när september är slut kommer jag ha jobbat 240 timmar denna månad. Jag längtar tills lön!

Nu väntar en vecka med jobb igen. 70 timmar om jag räknat rätt. Jag ger allt nu sista tiden, får jag inte jobbet på cirkus är jag ju arbetslös efter nyår!

Tur att jag fortfarande känner att jag har kraft kvar och att det faktiskt är kul!
Denna vecka börjar tvåorna sin interna APU och jag får äntligen göra det roligaste! Att få jobba tillsammans med eleverna och känna att man får lära ut och utveckla andra människor är fantastiskt!

Får se hur mycket jag hinner uppdatera i veckan, kanske hinner få ner en rad eller två!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar