tisdag 19 maj 2009

Lång dag

Hej,
kom precis hem från mamma och pappa som bjöd på lite mat...Är rätt trött på nudlar vid det här laget...Löning snart!!!!!!

Vi hade möte med twinclub efter jobbet. Jag är inte längre ordförande utan ledamot. Känns skönt att slippa ha det där i huvet hela tiden. Också skönt att jag fortfarande är involverad och kan vara aktiv utan att behöva ha en massa ansvar.
Visade trailern om projektet för mamma och hon gick igång direkt. Så nu är det möte med olika viktiga filmare som gäller.

Efter jobbet stannade jag och Carro kvar och pysslade lite. Gick igenom papper och gjorde lite småsaker man inte hinner göra på dagarna. Vi fick ryck och gick upp och tittade på majsormsungarna. Tänkte att vi skulle träna lite på att kolla kön men tyvärr hade dom vuxit till sig för mycket så det gick inte så bra. Efter att bebisarna precis har kläckts kan man trycka lite lätt mot kloaken, kommer det ut en hemipenis (två hemipenisar??) är det en hane, annars en hona. Hela två veckor är dom nu. Detta är ingenting man ska prova själv hemma för om man gör fel kan man skada ormen rejält.
Jag som är lite ormrädd lyfte upp och höll i en alldeles själv!!!!!!!
Det är en dålig dag för min kamera. Och det är Carros händer....
Som sagt åkte jag till enskede på kvällen och käkade. Där träffade jag världens fulaste Bosse. Han ser inte ut som sig själv längre....
Jaja, dålig dag för min mobilkamera....

Lite söt är han allt.

Avslutar med en bild från spånga. Det är min favoritampel som hänger där så fint utanför hönsen och jag blir lika glad varje gång jag går förbi.



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar