torsdag 21 maj 2009

Två år

Japp, jag och Nisse har varit tillsammans i två år. Det va förra torsdagen, den fjortonde, men båda hade glömt det såklart. För min del var det alldeles för mycket i huvudet och att Nisse glömde gör mig inte förvånad.
Jag brukar vara väldigt bra på att komma ihåg sånna saker. Vissa siffor går direkt till en specifik händelse eller person. Det är svårt att förklara men det ser typ ut som en tankekarta i hela huvet på mig.


Det här var sommaren vi precis hade blivit tillsammans. Jag svarthårig och Nisse korthårig. Mycket har förändrats sen dess.

Vi va hemma hos Nisses föräldrar igår och grillade. Passade på att fira men ett glas bubbel.
Nisse ville absolut ha med chipset på bilden.



När det blev mörkt tände vi upp alla lyktor på glasverandan. En blandning mellan vinter, kräftskiva och lite indien.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar